Zaloguje się
or
Tel +48 698 615 740

Instalacja Bibliotek w aplikacji Arduino IDE

W trakcie prac nad swoimi projektami napotkasz konieczność zainstalowania nowych bibliotek np. do obsługi wyświetlacza graficznego OLED 128×64. Poniżej krótka instrukcja jak krok po kroku jak to zrobić.

Biblioteki można pobrać na dwa sposoby bezpośrednio poprzez menedżera bibliotek, jak i spakowaną bibliotekę udostępnioną na różnych stronach internetowym wgrać bezpośrednio z dysku

Przykład pobrania  biblioteki poprzez menedżera bibliotek

1.Włączamy aplikację  Arduino IDE w głównym menu wybieramy odpowiednio

Szkic -> Dołącz Bibliotekę -> Zarządzaj Bibliotekami

 

 

2.W oknie menedżera bibliotek w prawym górnym rogu wpisujemy nazwę poszukiwanej biblioteki

3.Gdy pojawi się nam poszukiwana biblioteka wybieramy ją i klikamy instaluj

Uwaga w Przypadku niektórych bibliotek możliwe jest wybranie  różnych wersji biblioteki zalecane jest aby używać tej najbardziej aktualnej

4. Po zakończonej instalacji biblioteki wyświetli się nam potwierdzenie że dana biblioteka została zainstalowana. Klikamy zamknij i możemy korzystać z zainstalowanej biblioteki

Przykład zainstalowania  biblioteki z innego źródła niż  menedżer bibliotek

1.Włączamy aplikację  Arduino IDE w głównym menu wybieramy odpowiednio

Szkic -> Dołącz Bibliotekę -> Dodaj Bibliotekę .ZIP

 

3.W oknie które nam się pojawi wybieramy lokalizację na swoim dysku biblioteki którą chcemy zainstalować i klikamy open

4.Po zainstalowaniu biblioteki pojawi się komunikat w lewym dolnym rogu o poprawności zainstalowania biblioteki.

Comments are closed.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usługi i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.